ورق کامپوزیت مات

ورق‌های کامپوزیت پرمیوم باند در رنگ و طرح‌های مختلف مات و براق تولید می‌شود که هر برند، کالرچارت مخصوص به خود را دارد و شما در زمان خرید، می‌توانید رنگ‌ها را ببینید. ورق کامپوزیت مات یکی از مدل‌های پر فروشی است که امکان تهیه در رنگ‌های مشکی، طوسی، سفید و … آن وجود دارد. این نوع ورق کامپوزیت به دلیل پوشش رنگی خود که به صورت مات می‌باشد، محبوبیت خاصی میان استفاده کنندگان و مشتریان دارند. در اینجا به توضیحاتی راجع به ورق کامپوزیت مات می‌پردازیم و شما را برای خرید آن راهنمایی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ورق کامپوزیت مات

معرفی ویژگی‌های ورق کامپوزیت مات

ورق کامپوزیت مات به دلیل پوشش رنگی خود دارای جلوه مات بی نظیری است و این امکان را برای تولید کننده فراهم می‌کند که طیف‌های رنگی گسترده ای را بر روی آن اعمال کرد. این ورق کامپوزیت علاوه بر ظاهر جذاب، قیمت مناسبی هم دارد.

انواع پوشش ورق کامپوزیت مات

  • پوشش ورق کامپوزیت PVDF: ورق کامپوزیت با پوشش PVDF، نسبت به ورق‌های معمولی در برابر اشعه فرابنفش و عوامل جوی نامساعد، مقاوم تر است. از این پوشش در نمای داخلی و تابلوهای تبلیغاتی استفاده می‌شود.
  • پوشش ورق کامپوزیت با پلی استر: ورق کامپوزیت مات با پوشش پلی استر به نسبت پوشش PVDF مقاومت کمتری نسبت به اشعه خورشید و عوامل جوی نامساعد دارد.
  • ورق کامپوزیت خش دار : ورق کامپوزیت با پوشش خش دار به صورت لایه ای ساییده شده و خش دار است که در برابر عواملی همچون خش پذیری، خوردگی و ساییدگی، مقاوم می‌باشد.

تنوع رنگی ورق کامپوزیت مات

ورق کامپوزیت مات پرمیوم باند را می‌توانید در تنوع رنگی بسیار از جمله سبز، زرد، سفید، مشکی، آبی، قرمز و بسیاری دیگر از رنگ‌ها تهیه کنید.

قیمت ورق های کامپوزیت

قیمت ورق کامپوزیت در ایران بسیار متغیر و با نوسان زیاد همراه است و دلیل اصلی این نوسانات، در تغییرات نرخ ارز کشور می‌باشد.

مواد اولیه‌ای که برای ساخت ورق کامپوزیت مورد استفاده قرار می‌گیرند، از کشورهای خارجی به ایران وارد می‌شوند و همین موضوع روی قیمت ورق کامپوزیت تاثیر می‌گذارد.

علاوه بر این مورد، عوامل دیگری همچون رنگ ورق کامپوزیت و اندازه و ابعادی که سفارش می‌دهید، قیمت نهایی را تعیین می‌کند.

 

سفارش اینترنتی ورق کامپوزیت مات

ورق کامپوزیت در طرح و رنگ‌های متنوع توسط نمایندگی‌های مجاز پرمیوم باند عرضه می‌شوند. با خرید ورق کامپوزیت از نمایندگی‌های مجاز، قیمت مناسب تری دریافت خواهید کرد زیرا به صورت مستقیم از کارخانه عرضه می‌شود.

اگر قصد خرید اینترنتی ورق کامپوزیت دارید، می‌توانید از طریق وبسایت پرمیوم باند محصول مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت بازار ثبت سفارش نمایید.