ورق کامپوزیت آینه ای

یکی از متریال هایی که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، ورق کامپوزیت آینه ای می باشد که جزو ورق های کامپوزیت زیبا و در عین حال به صرفه به شمار می رود. ورق های کامپوزیت طرح آینه، همانطور که از نامشان مشخص است، دارای سطح براق و آینه ای هستند و در رنگ های متنوعی تولید و به مشتریان عرضه می شوند. برای دریافت جزئیات تکمیلی پیرامون ورق کامپوزیت آینه ای، تا انتهای این متن همراه ما باشید.

فهرست مطالب

ورق کامپوزیت آینه ای چیست؟

ورق‌ کامپوزیت آینه ای نوعی مصالح ساختمانی است که سطح آینه را با کامپوزیت ترکیب می‌کند. ورق کامپوزیت آینه ای همانند دیگر ورق های کامپوزیتی از سه لایه تشکیل شده اند که پوششی از آینه های تولید شده تحت فشار و فشرده همانند رنگ PE یا PVDF  سطح رویی آن ها را پوشانده است. صفحه تخت را تشکیل می‌دهند که نمایانگر هنر و همچنین نمای رمانتیک سنتی است. دو لایه ورق آلومینیوم به طور دائمی با یک هسته داخلی از پلی اتیلن به هم چسبیده اند که وقتی از طریق رنگ پوشانده می‌شود سطح را صاف تر و بسیار مقاوم می‌کند.

سطح رویی این نوع از ورق‌های کامپوزیت صاف و صیقلی می باشد و در صورتی که در نمای داخلی و یا خارجی ساختمانی استفاده شوند، جلوه خاصی به آن می بخشند.

ورق کامپوزیت آینه ای

ساختار اصلی ورق کامپوزیت آینه ای، دو لایه آلومینیوم محکم می باشد که به هسته داخلی پلی اتیلن چسبانده شده اند. پوشش آینه ای که بر روی این نوع از ورق های کامپوزیت نیز قرار می گیرد، دارای مقاومت بالایی در برابر تابش مستقیم خورشید، باد و باران است.

ورق‌ کامپوزیت آینه ای را می‌توان در کاربردهای مختلفی از جمله دیوارهای داخلی و خارجی، پارتیشن‌ها و سقف‌ها استفاده کرد.

کاربرد ورق های کامپوزیت طرح آینه

ورق های کامپوزیت طرح آینه در دو رنگ طلایی و نقره ای تولید می شوند و به دلیل ظاهر جذابی که دارند، در کاربردهای گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. اغلب این نوع از ورق های کامپوزیت در دکوراسیون داخلی استفاده می شوند.

ورق کامپوزیت آینه ای 2

اما به دلیل برخورداری از وزن سبک و استحکام و مقاومت بالا، از ورق کامپوزیت آینه ای در دکوراسیون های داخلی و خارجی ساختمان ها نیز استفاده می شود. ضمن اینکه این ورق های کامپوزیت در ساخت تابلو و سقف های دیواری، تزئین در آشپزخانه ها و بالکن ها، تزئینات فروشگاه ها و … نیز کارایی دارند. از دیگر کاربردهای این مصالح پرطرفدار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

طراحی داخلی: ورق‌ها را می‌توان در فضاهای مسکونی و تجاری به عنوان یک عنصر تزئینی مانند اتاق نشیمن، اتاق خواب، حمام و لابی استفاده کرد.

طراحی بیرونی: ورق‌‌ها را می‌توان بر روی دیوارهای خارجی و نماها برای بهبود ظاهر ساختمان و افزایش جذابیت بصری استفاده کرد.

پارتیشن: ورق‌‌ها را می‌توان به عنوان پارتیشن در فضاهای اداری یا سایر ساختمان‌های تجاری برای ایجاد فضاهای خصوصی یا مناطق مجزا استفاده کرد.

سقف‌ها: ورق‌ها را می‌توان در سقف‌ها برای افزایش نور طبیعی و ایجاد حسی باز و مطبوع در یک فضا استفاده کرد.

مبلمان: از ورق‌‌ها می‌توان برای ایجاد مبلمان منحصر به فرد و چشم نواز مانند میز و قفسه استفاده کرد.

اینستالیشن‌های هنری: از ورق‌ها می‌توان در اینستالیشن‌های هنری برای ایجاد سطوح بازتابنده استفاده کرد که با حرکت بیننده و محیط اطراف تغییر می‌کند.

خرده فروشی و نمایشگاه: ورق‌‌ها را می‌توان در محیط‌های خرده فروشی یا نمایشگاه برای بهبود ظاهر محصولات و ایجاد فضایی جذاب استفاده کرد.

سالن بدنسازی و آبگرم: ورق‌‌ها را می‌توان در تنظیمات سالن بدنسازی و اسپا برای ایجاد یک فضای روشن، باز و بازتابنده برای تمرین یا استراحت استفاده کرد.

و برخی دیگر از کاربردهای ورق کامپوزیت آینه ای:

مزیت های ورق های کامپوزیت آینه ای

استفاده از ورق‌های کامپوزیت آینه ای مزیت های بسیاری دارد که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره کرده ایم :

قیمت ورق کامپوزیت طرح آینه

قیمت ورق های کامپوزیت آینه ای وابسته به عوامل مختلفی متغیر می باشد. از اولین فاکتورهایی تعیین کننده قیمت این ورق های کامپوزیت، برند تولید کننده و همینطور کیفیت ورق های کامپوزیت طرح آینه است.

ورق کامپوزیت آینه ای 3

در صورتی که می خواهید از قیمت انواع ورق‌های کامپوزیت آینه ای مطلع شوید، می توانید با تیم فروش مجموعه تماس حاصل بفرمایید.

خرید ورق کامپوزیت آینه ای ‎

ورق های کامپوزیت آینه ای، از محصولات بسیار پرتقاضا در بازار هستند؛ همین موضوع زمینه ای را برای سودجویان فراهم کرده است که بتوانند ورق های کامپوزیت طرح آینه بی کیفیت را به قیمتی بالا به مشتریان عرضه کنند. بنابراین توصیه می کنیم ضمن توجه به برند تولید کننده، کیفیت و دوام ورق کامپوزیت آینه ای، از فروشگاه های معتبر نیز خریداری کنید تا از کیفیت محصولی که خریداری می کنید نیز اطمینان داشته باشید.

ضمن اینکه فروشگاه های معتبر معمولا این ورق ها را با تنوع رنگی بالایی به مشتریان عرضه می کنند تا به آن ها حق انتخاب بیشتری دهند. شما عزیزان می توانید از طریق برقراری تماس تلفنی با مشاوران پرمیوم باند، ضمن استعلام قیمت، مشاوره رایگان دریافت کنید و سپس در صورت تمایل سفارش خود را ثبت کنید. برای برقراری ارتباط با تیم فروش می توانید از شماره های درج شده در انتهای مقاله استفاده کنید.