Search
Close this search box.

نمای کامپوزیت مغازه (قیمت و نمونه های جذاب)

نمای کامپوزیت مغازه

فهرست

یکی از خدماتی که در کارخانه تولید ورق‌های کامپوزیت پرمیوم باند ارائه می‌شود، فروش ورق‌های کامپوزیتی و اجرای نمای کامپوزیت مغازه است. اگر نمی‌دانید نمای کامپوزیت چیست و در چه مکان‌هایی می‌توان از آن استفاده کرد با ما همراه باشید. تا در این مقاله درباره انواع ورق مخصوص نما کامپوزیت مغازه و نحوه سفارش و خرید آن‌ها از وب‌سایت فروشگاهی پرمیوم باند، صحبت کنیم.

کامپوزیت چیست؟

اگر بخواهیم به صورت علمی درباره ماده کامپوزیت صحبت کنیم باید بگوییم که از ترکیب چندین ماده شیمیایی و ترکیب کردن آن‌ها با لایه‌های مشابه، کامپوزیت به وجود می‌آید که دارای استحکام بالایی است. اما به خاطر اینکه بحث ما درباره نمای کامپوزیت مغازه است، بهتر است درباره نماهای کامپوزیتی صحبت کنیم.

این روزها که ترفندهای بازاریابی تاثیر زیادی بر جذب مشتری و بالا بردن فروش دارند، اکثر مغازه‌دارها و افرادی که فروشگاه دارند با نماسازی زیبا و استفاده از متریال متنوع و با کیفیت، نمای فروشگاه‌های خود را به‌گونه‌ای طراحی می‌کنند که مشتری پس از دیدن ورودی مغازه، جذب شود و بخواهد وارد مغازه یا فروشگاه شود. به این صورت مشتریان افزایش پیدا می‌کنند و آمار فروش بالا می‌رود.

برای نما کامپوزیت مغازه از ورق‌های کامپوزیتی استفاده می‌شود که از لایه‌های آلومینیوم و مواد پلی اتیلنی ساخته می‌شوند. این ورق‌های کامپوزیتی که دارای رنگ‌ها و طرح‌های گوناگونی هستند، برای ساختمان‌های تجاری، مسکونی، مغازه‌ها و فروشگاه‌ها بسیار مناسب‌اند. اما اگر می‌خواهید بیشتر با نمای مغازه با کامپوزیت آشنا شوید بهتر است درباره انواع ورق کامپوزیت هم اطلاعاتی داشته باشید.

نمای کامپوزیت مغازه

انواع ورق کامپوزیت برای نمای مغازه

مغازه‌ها جزو مکان‌های تجاری هستند که برای نمای آن‌ها از انواع متریال مختلف استفاده می‌شود. اما در سال‌های اخیر ورق‌های کامپوزیت توانسته‌اند جایگزین بسیاری از مصالح سنتی شوند. چرا که هم از نظر زیبایی ظاهری بر نماهای سنتی برتری دارند و هم به‌خاطر دارا بودن قیمت مناسب، زیبایی، استحکام و همچنین اجرای آسان، طرفداران بیشتری دارند. انواع نمای مغازه با کامپوزیت عبارت‌اند از:

  • کامپوزیت ساده
  • کامپوزیت نانو
  • کامپوزیت طرح آجر
  • کامپوزیت ضد حریق
  • کامپوزیت طرح سنگ
  • کامپوزیت طرح چوب
  • کامپوزیت نقره‌ای
  • کامپوزیت براق
  • کامپوزیت خش دار
مطالعه بیشتر:  کاربرد ورق کامپوزیت فایبرگلاس چیست؟

مزایای استفاده از ورق کامپوزیت برای نمای مغازه چیست؟

ورق کامپوزیت یکی از مدرن‌ترین متریال برای استفاده در صنایع ساختمان به‌ویژه در نماکاری است. این ورق‌های کامپوزیتی به دلیل مزایای بسیاری که دارند، در سال‌های اخیر به صورت گسترده مورد توجه پیمانکاران و افراد فعال در حوزه ساختمان قرار گرفته‌اند. شما نیز اگر قصد خرید نمای کامپوزیت برای مغازه و فروشگاه را دارید، بد نیست با مزایای ورق‌های کامپوزیتی آشنا شوید.

قیمت مناسب

ارزان بودن و داشتن قیمت مناسب نسبت به سایر متریال مورد استفاده در نماکاری ساختمان، جزو اصلی‌ترین مزایای ورق‌های کامپوزیتی است.

وزن کم

ورق کامپوزیتی به‌خاطر سبکی و وزن کمی که دارد، برای اجرا و نصب مشکلی ایجاد نمی‌کند. به همین خاطر در سال‌های اخیر توانسته جایگزین بسیاری از متریال‌ سنتی شود.

طرح‌های زیبا و متنوع

در بخش انواع ورق‌های کامپوزیتی، درباره نمونه‌های مختلف این نوع از ورق‌ها صحبت کردیم؛ بنابراین دیگر می‌دانید که ورق کامپوزیتی به خاطر طرح‌های متنوع و زیبایی خاصی که دارد، می‌تواند جلوه‌ای ویژه به نمای ساختمان‌های تجاری به خصوص مغازه‌ها ببخشد. یکی از دلایل اصلی استفاده از نماهای کامپوزیتی همین بالا بودن تنوع و زیبایی ظاهری است.

نصب آسان

اجرا و نصب آسان ورق‌های کامپوزیت باعث می‌شود تا متخصصین این حوزه توجه ویژه‌ای به ورق‌های کامپوزیتی داشته باشند. زیرا نصب و اجرای آن‌ها بسیار آسان است و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود.

مقاومت و استحکام بالا

یکی از ویژگی‌ها و مزایای استفاده از نما کامپوزیتی برای ظاهر ساختمان‌ها، دارا بودن استحکام بالا و مقاومت در شرایط جوی گوناگون است. این ورق‌ها که از نظر مقاومت دارای استانداردهای بالایی هستند، در اثر باران‌های اسیدی، شرایط جوی ناپایدار، آلودگی‌ها و… مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند و آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌شود.

مطالعه بیشتر:  انواع سایبان و ساخت سایبان با کامپوزیت

طرح‌ نمای کامپوزیت مغازه

برای ایجاد نمای متفاوت مغازه، استفاده از طرح‌های طبیعی مانند نماهای سنگی، چوبی و… پیشنهاد می‌شود. بسیاری از خریداران، نمای کامپوزیت ساده مغازه را می‌پسندند اما از آنجا که ورق‌های آلومینیومی دارای طرح‌های طبیعی هستند؛ می‌توان برای طرح کامپوزیت مغازه از آن‌ها استفاده کرد.

قیمت نمای کامپوزیت مغازه

در صورتی که قصد خرید ورق‌های کامپوزیتی برای استفاده در بخش نما را داشته باشید، باید به فاکتورهای متعددی توجه کنید. قیمت نمای کامپوزیتی بر اساس طرح ورق کامپوزیتی، تنوع رنگ، کارخانه تولید کننده و… متفاوت است.

با توجه به اینکه استفاده از مواد اولیه مختلف باعث تغییر رنگ ورق‌های کامپوزیتی می‌شود، بنابراین هر یک از این ورق‌ها دارای قیمت‌های گوناگونی در بازار هستند. اما در نهایت قیمت نما کامپوزیت مغازه با استفاده از ورق‌های کامپوزیتی، بسیار مقرون به صرفه‌تر از نماهای سنتی است و نسبت به آن‌ها اجرای ساده‌تری دارد.

نمای کامپوزیت مغازه

اجرای کامپوزیت نمای مغازه

ورق‌های کامپوزیتی مورد استفاده در نمای آلومینیوم مغازه‌ها، جزو ورق‌های تزیینی هستند که از جنس آلومینیوم و پلی اتیلن ساخته می‌شوند. این ورق‌ها که به روش‌های گوناگونی مانند روش ثابت، روش ریلی، روش فیکس ریلینگ و روش اچ‌ ال به دو صورت دستی و استفاده از دستگاه  CNC شیار زن، نصب و اجرا می‌شوند، ابعاد و ضخامت‌های متنوعی دارند. قیمت اجرای نمای مغازه کامپوزیت هم به عوامل مختلفی مانند قیمت نمای کامپوزیت، مواد تشکیل دهنده ورق کامپوزیت و دستمزد نصب و اجرا بستگی دارد.

جمع‌بندی در مورد نما کامپوزیت مغازه

شرکت پرمیوم باند یکی از تولید کننده‌های موفق و برتر ورق‌های کامپوزیتی در کشور است که با فروش انواع ورق‌های باکیفیت شرایطی را فراهم کرده تا هم‌وطنان عزیز بتوانند محصولات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده‌ی تمام نظرات

مقالات برتر

آخرین مقالات