Search
Close this search box.

صادرات ورق کامپوزیت به سایر کشورها توسط پرمیوم باند

فهرست

پرمیوم باند با بیش از یک دهه فعالیت حرفه‌ای در زمینه تولید و عرضه کامپوزیت، امروزه قادر به صادرات بخش عظیمی از محصولات کامپوزیتی به کشورهای مختلف است. در این مجموعه تمامی ورق های کامپوزیتی با بهره‌گیری از آخرین استانداردهای روز دنیا و همچنین متریال‌های درجه یک تولید و عرضه می‌شود. با توجه به کیفیت بسیار بالا و مهم‌تر از همه قیمت بسیار مقرون به صرفه ورق‌های کامپوزیتی، این مجموعه توانسته توجه شمار زیادی از شرکت‌ها را در کشورهای مختلف به خود جلب کند. در این مقاله قصد داریم پروسه صادرات ورق کامپوزیت توسط پرمیوم باند به سایر کشورها را توضیح دهیم.

پرمیوم باند: بزرگ‌ترین صادر کننده ورق کامپوزیتی در ایران

پرمیوم باند از سال ۲۰۰۳ میلادی به صورت کاملا رسمی و بین‌المللی در زمینه عرضه انواع ورق کامپوزیت فعالیت دارد. کارخانه premiumbond در بحث تولید نمای خارجی و دکوراسیون داخلی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا و همچنین مهندسی پیشرفته بهره می‌برد.

صادرات ورق کامپوزیت به بیش از ۵ کشور در دنیا توسط پرمیوم باند

پرمیوم باند هم اکنون سالانه بخش عظیمی از صادرات ورق‌های کامپوزیتی از ایران به سایر کشورها را به خود اختصاص داده است. این مجموعه، در حال حاضر به کشورهایی همچون عراق، قزاقستان، افغانستان و ارمنستان، پانل‌های کامپوزیتی درجه یک را صادر می‌کند.

به لطف حضور شرکت‌های معتبری همچون پرمیوم باند در بازار ایران، بخش صادرات ورق کامپوزیت به کشورهای همسایه نیز به طرز چشمگیری بهبود یافته است. به گونه‌ای که امروزه کشور ایران جزو ده کشور برتر صادر کننده ورق کامپوزیت در خاورمیانه شناخته می‌شود. علاوه بر کشورهای معرفی شده، هم اکنون پرمیوم باند به کشورهای زیر نیز صادرات انبوه ورق‌های کامپوزیتی را انجام می‌دهد:

  • عمان
  • ترکیه
  • امارت متحده عربی
  • تاجیکستان
مطالعه بیشتر:  لوور نمای ساختمان چیست و کاربرد آن

پروسه صادرات ورق کامپوزیت از ایران توسط پرمیوم باند

شرکت پرمیوم باند به صورت کاملا قانونی و رسمی فرایند صادرات انواع ورق کامپوزیت به کشورهای مختلف را انجام می‌دهد. در این مجموعه پس از دریافت سفارش و ثبت آن، پیش فاکتور با ریز جزئیات در اختیار سفارش دهنده قرار داده می‌شود. پس از صدور پیش فاکتور، فرایند بسته بندی و آماده کردن آغاز شده و سپس میزان کارمزد گمرکی نیز به نسبت حجم سفارش و نوع آن تعیین می‌گردد.

بعد از انجام تمامی امورات فوق، نوبت آن است که کارشناسان ما در پرمیوم باند مجوز صادراتی از ارگان‌های مرتبط را دریافت نمایند. سپس، فرایند بیمه کردن کالاهای سفارش شده انجام شده و گواهی مبدا و فاکتور فروش نهایی صادر می‌شود.

در نهایت بعد از اینکه تمام اقدامات فوق به صورت رسمی انجام شدند، کالاهای فاکتور شده به سمت مقصد توسط پرمیوم باند بارگیری و ارسال می‌شوند.

جمع‌بندی در مورد صادرات ورق کامپوزیت

پرمیوم باند یک مجموعه گسترده بین‌المللی است که به صورت حرفه‌ای و تخصصی در زمینه عرضه انواع ورق کامپوزیتی فعالیت می‌کند. این شرکت در حال حاضر منابع کافی برای صادرات عظیم و انبوه ورق‌های کامپوزیتی به کشورهای خارجی را داشته و قادر به عرضه بهترین کیفیت و متریال در کنار قیمتی مناسب و مقرون‌به‌‌صرفه است.

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده‌ی تمام نظرات

مقالات برتر

آخرین مقالات